Little London Girl
ABOUT ME : NUR AISYAH
Isnin, 28 Januari 2013 | 11:51 PG | 09 Words

assalamualaikum ;)
haha! saya ni slalu entry-entry tapii belum kasii kenal diri. haha! pelupa bah saya. =) okey, hari ni entry saya Tentang aku laa. haha!



  • nama full nur aisyah binti anuar
  • boleh panggil aisyah
  • sweet15
  • seorang yg pemalu, panas baran, suka nangis, cepat terasa, kuat cemburu, dan tidak suka disamakan dgn org lain.
  • belum layak mencintai dan belum layak dicintai ! ;)

okey, itulah saya.  haha! apa-apa pun, itulah aku. bukan org lain. ;) okeylah, itu sahaja yg aku mau bgtau kamu orang hari ini yaa . laen masa kita ketemu lagi yaa ... dah kenapa dengan aku ni?? tetibe je sesat cakap indon pulak ni.
aku orang malaysia okeyy,,, jangan salah faham
pape pon hope korang suke
enjoy it, okey? ;)

wassalam :)

segala kata cacian yang telah engkau berikan membuatku rasa  kosong,kosong








-Yang Lama- | -Yang Baru-







http://aisyahbudakblog.blogspot.com/