Little London Girl
nak baca novel percuma tak ?
Khamis, 18 Julai 2013 | 9:17 PTG | 99 Words
assalamualaikum . selamat malam aweks aweks sekalian



cer tengok gambar tu ? amacam ? sedap siaaaa
aku taktau apa motif aku tetibe letak gambar tu . mungkin aku dah lama ice-cream cake kot . last sekali aku makan hujung tahun lepas . sadlife ~ pity me . anyone ?
reply komen :D

it's okey laa aku upload gambar tu waktu malam macam ni . dah berbuka so takde la mengancam sangat hehehe
act , bukan ni sebenarnya yang aku nak cakap . aku nak cakap benda lain . serius
kalau tengok tajuk pun dah tau lain ~ lari jauh sangat

nak baca novel percuma tak ? yang terbaru tau , bukan yang dah "bundle" punya . tak perlu duit pun .
jimat sikid duit . tak perlu nak beli novel . novel bukan murah , harga sekarang dalam 20 ringgit . kadang-kadang novel yang kita nak bukan ada jual kat kedai pun . terpaksalahh kita kuatkan semangat cari kedai lain . bila dah jumpa pulak , stok habis .... memang rasa nak tumbuk perut sendiri je

so , nak tau apa benda nya ?
okey , aku bagitau . aku akan terangkan satu persatu

ILHAM<---klik
ilham ni merupakan komuniti penulisan online . dekat situ korang boleh baca novel dan cerpen secara percuma ! aku ulang sekali lagi... percuma !
bacalah sepuas-puasnya

memang best baca situ . semua novel dan cerpen semua best-best tahap sunway lagoon hahaha
macam-macam genre ada

  • cinta 
  • romentik
  • komedi
  • islam
  • travelog
  • thiller
  • aksi
  • seram
  • misteri
ohh lupa ! dekat situ pun boleh komen dan share dengan kawan-kawan . memang enjoy gilerr

caranya ?
senang aje . ikut step ni

2.Klik 'Sertai Ilham!' dan 'Login ke Akaun'.

3.Klik 'Daftar' yang terletak di bahagian kanan.

4.isi semua yang ada dekat situ
5. Selepas klik 'Sertai Sekarang!', tertera perkataan 'Pendaftaran berjaya, dapatkan kod pengaktifan di email korang'. 
Sila semak e-mel korang. Jika tiada di inbox, semak di junk atau spam.













6.Ini e-mel yang dihantar Ilham Grup Buku. Klik 'Sahkan Email Saya' dan serta-merta laman web Ilham dibuka.












7.Klik 'login' dan masukkan username dan password yang korang gunakan semasa mendaftar.
BERDAFTARAN BERJAYA!


macam lawak je ayat aku ni . skema giler . hahahaha whateverlaaa ~ enjoy 

-Yang Lama- | -Yang Baru-







http://aisyahbudakblog.blogspot.com/