Little London Girl
1001 alasan
Sabtu, 1 Februari 2014 | 12:30 PTG | 09 Words


menyampah betul aku bila dapat kawan yang berada dengan kita masa senang je. tapi bila kita susah dan ingin meminta bantuan darinya, dia mengelakkan diri.

kawan aku tu dia bagi 1001 alasan sebab taknak tolong aku. dah puas aku mintak simpati, merayu bagai tapi hati dia dah keras macam batu

ya allah memang sakit hati aku. nampak sangat orang yang macamni takboleh dibuat kawan. kalau dia susah,pandai pula dia cari aku minta pertolingan. even aku geram tapi aku tak berdendam. aku ni haa...tak sampai hati pulak nak tolak pertolongan dia. tapi kesabaran aku ada batasnya juga

posted from Bloggeroid


-Yang Lama- | -Yang Baru-







http://aisyahbudakblog.blogspot.com/